2023 Yılı Akademik Faaliyetlerimiz

Ormancı, Ü. (2023). The effect of journey to literature survey and review training on the research competencies of master students. Journal of Turkish Science Education, 20(4), 750–765. https://dx.doi.org/10.36681/tused.2023.042

Sarıoğlu, S., Demir, B., Ormancı, Ü., & Çepni, S. (2023). Opinions of Exam Question Writers and Teachers on SkillBased Science Questions. Journal of Teacher Education and Educators12(3), 327–347.

Ayva Yörü, F. G., Sezer Başaran, E., & Çakan, M. (2023). Okul  Ev ve Öğrenci Özelliklerinin 4  Sınıf Öğrencilerinin TIMSS 2019 Matematik Bilişsel Becerilerindeki Rolü. Mehmet Akif Ersoy Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi, (67), 197–227. https://dx.doi.org/10.21764/maeuefd.1142768

Sezer Başaran, E., Mutluer, C., & Çakan, M. (2023). A Comparison of Covariates  Equating Designs and Methods in Equating TIMSS 2019 Science Tests. Participatory Educational Research10(5), 41–63. https://dx.doi.org/10.17275/per.23.74.10.5

Anasayfaya Dön

İçerik Oluşturma Tarihi : [10-Nis-2024 21:54]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [10-Nis-2024 21:54]

İçerik Görüntüleme : [291]