İş Yeri Eğitimi II Dersi

-         Başvuru için gerekli evrakların hepsi toplu olarak tek bir mail ile gönderilmelidir. Ayrı ayrı maillerle gönderilen evraklara ait başvurular geçersiz kabul edilecektir.

-         Evraklar öğrencinin kendisine ait okul tarafından verilen öğrencino@ogr.uludag.edu.tr mail adreslerinden gönderilmelidir.

-         Başvurusu işleme alınan öğrenci isim listesi 22 Şubat 2021 Pazartesi günü İnegöl MYO anasayfasında duyurulacaktır. Başvuru yapıp listede adı olmayan öğrencilerin belirtilen tarihte neslidemir@uludag.edu.tr adresine mail atmaları gerekmektedir.

DUYURU DOSYASI İÇİN TIKLAYINIZ

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [15-Şub-2021 12:57]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [15-Şub-2021 12:57]

Duyuru Görüntüleme : [1.511]