PROJE KAPSAMINDA ÜRETİLEN YAYINLARIMIZ
- Altun, M., Bozkurt, I., Ülger, T.K., Akkaya, R., Arslan, Ç., Demir, F., Karaduman, B. & Özaydın, Z. (2022). Matematik Okuryazarlığının Okul Matematiği ile Entegrasyonu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35 (1), 126-149, https://doi.org/10.19171/uefad.103538.
- Altun, M. (2020, Aralık). Bir Yeterlik Alanı Olarak Matematiksel Modellemenin Yeniden Gözden Geçirilmesi. 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi ‘nde sunulan bildiri. Denizli, Türkiye.
- Bozkurt, I., Ülger, T.K., Altun, M., Akkaya, R., Arslan, Ç., Demir, F., Özaydın, Z., & Karaduman, B. (2021). Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma İçin Dört Aşamalı Bir Yapı Önerisi: Seçme, Dönüştürme, Bağlam Üzerine Kurma ve Orijinal Problem. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye.
- Arslan, Ç., Altun, M., Ülger, T.K., Bozkurt, I., Akkaya, R., Demir, F., Özaydın, Z., & Karaduman, B. (2021). A New Model Design to Improve Mathematical Literacy: A Dual Focus Teaching Model. The 14th International Congress on Mathematical Education, Shangai.
PROJE İLE İLGİLİ ÖNCEKİ YAYINLARIMIZ
- Ülger, T. K., Bozkurt, I., & Altun, M. (2020). Matematik Öğrenme-Öğretme Sürecinde Matematik Okuryazarlığına Odaklanan Makalelerin Tematik Analizi Eğitim ve Bilim, 45(201). http://dx.doi.org/10.15390/EB.2020.8028
- Bozkurt, I., & Altun, M. (2019). Matematik Okuryazarlığı Problemlerinin Diğer Problem Türlerinden Farkı: Ortaokul Öğrencilerinin Değerlendirmeleri. Academy Journal of Educational Sciences, 3(2), 165-176.
- DEMİR, F. (2019). Matematik Okuryazarlığı Soru Yazma Sürecinde Yer Alan Eylemlerin Belirlenmesi Ve Sıralarının Kestirilmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(28), 372-390. https://doi.org/10.35675/befdergi.643469.
- Gürbüz, M. Ç., Altun, M., & Murat, A. Ğ. S. U. (2019). Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmada Taşıyıcı Soru Örneği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (47), 179-201. http://doi.org/10.21764/maeuefd.322021
- Altun, M., Gümüş, N. A., Akkaya, R., Bozkurt, I., & Ülger, T. K. (2018). Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlığı beceri düzeylerinin incelenmesi. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 1(1), 66-88.
- Taşkın, E., Ezentaş, R., & Altun, M. (2018). The Effects of The Mathematics Literacy Education of The 6th Grade Students to Mathematics Literacy Achievement. Kastamonu Education Journal, 26(6), 2069. https://doi.org/10.24106/kefdergi.2418
- Altun, M., & Bozkurt, I. (2017). Matematik okuryazarlığı problemleri için yeni bir sınıflama önerisi. Eğitim ve Bilim, 42(190). http://dx.doi.org/10.15390/EB.2017.6916.