Öğrenim Hareketliliği Dönüş Belgeleri

Erasmus sürecinin sonunda 1, 2 ve 3 numaralı belgeler öğrenci tarafından PDF formatında ve tek bir e-posta ekinde erasmus@uludag.edu.tr adresine gönderilmelidir. Elden belge kabul edilmemektedir.

Dönüş işlemlerinin tamamlanması için 5 numaralı belgenin öğrenci tarafından gönderilmesine gerek yoktur.

Dönüş belgeleri Erasmus süreci bittikten sonra gönderilir. Belgelerin gönderilmesi için bir son tarih yoktur. Ancak, tüm belgelerinizi göndermeden hibenizin kalan kısmını alamazsınız. Erasmus öğrenim hareketliliği için gerçekleşen hibe hesaplaması; aşağıdaki belgelerin tesliminden itibaren belgeler Erasmus Koordinatörlüğü tarafından incelenerek hesaplanır ve gerçekleşen süre ve gerçekleşen %20 hibe tutarı planlanan süre ve hibe tutarına göre farklılık gösterebilir. Dönüş hibe ödemeleri tüm dönüş evrakları eksiksiz olarak gönderildikten ve ofis tarafından kontrolleri sağlandıktan sonra en geç 30 gün içerisinde yapılır. 

1. Transkript (Transcript of Records [ToR])

Erasmus süresi sonunda karşı kurumdan alınan not dökümü. Islak imzalı veya dijital (e-posta ekinde PDF olarak) edinilebilir.

2. Katılım Belgesi (Certificate of Participation)

Erasmus süresi sonunda karşı kurumdan alınan ve o kurumda eğitim alınan süreyi gösteren belgedir. Bu belgede gidiş-dönüş tarihleri gün/ay/yıl şeklinde yazılmış olmalıdır. Katılım belgeleri gidilen kurum tarafından hazırlanır ve öğrenciye verilir. Bazı kurumların kendilerine ait katılım belgesi şablonları olmayabilir ve öğrenciden şablon istenebilir. Bu tür durumlarda Örnek Katılım Belgesini karşı kurumun Erasmus koordinatörlüğüne ileterek doldurmalarını talep edebilirsiniz.

3. Çevrimiçi AB Anketi (EU Survey)

Anket, hareketliliğin sonunda öğrencinin UKEY'de kayıtlı olan e-posta adresine sistem tarafından otomatik olarak gönderilir. Öğrenci tarafından doldurulup PDF olarak Erasmus Koordinatörlüğü'ne erasmus@uludag.edu.tr gönderilmelidir. 

4. Pasaport (gerekirse)

Gerekli durumlarda pasaportunuz Erasmus Koordinatörlüğü tarafından talep edilir. Talep edilmesi durumunda, öğrenci tarafından pasaportun aşağıdaki sayfaları taranarak erasmus@uludag.edu.tr adresine gönderilir.

a. Pasaport kimlik sayfası (fotoğrafınızın ve kimlik bilgilerinizin bulunduğu sayfa).
b. Yurtdışındaki gümrükte vurulan giriş-çıkış damgalarının olduğu sayfa(lar).
c. Türkiye'deki gümrükte vurulan giriş-çıkış damgalarının olduğu sayfa(lar).

5. Akademik Tanınma Belgesi (ATB)

Karşı kurumda alınan derslerin tanındığını gösteren belgedir. Bilgisayar ortamında bir kopya olarak doldurulur ve BUÜ fakülte/bölüm koordinatörüne e-posta ile iletilir. Fakülte/bölüm koordinatörü tarafından, belgenin yönetim kurulundan geçmesi ve Erasmus Koordinatörlüğü'ne gönderilmesi için belge ilgili birime/birimlere iletilir. Belge, öğrenci tarafından Erasmus Koordinatörlüğü'ne teslim edilmez.

Bu belge karşı kurum tarafından doldurulmaz ya da imzalanmaz. Tamamen BUÜ'deki prosedür için kullanılan bir belgedir.

BUÜ'de yapılacak olan ders denklikleri ve eşdeğerlik belgeleri hakkında bilgi almak için Akademik Tanınma Rehberinden yararlanabilirsiniz.

Akademik Tanınma Belgesi

 

Anasayfaya Dön

İçerik Oluşturma Tarihi : [07-Tem-2020 08:49]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [24-Oca-2024 06:12]

İçerik Görüntüleme : [12.273]