Öğrenci İşleri Bürosu, Fakültemizdeki tüm öğrencilerin dosyalarının oluşturulması, güncellenmesi ve arşivlenmesinden sorumludur. Bu bağlamda öğrencilerle ilgili her türlü belgelerin [Öğrenci Belgesi, Askerlik Tecil Belgesi (EK-C2), Öğrenci Kimlik Kartı, vs.] hazırlanmasını, üniversite içi ve dışı birimlerle her türlü öğrenci prosedürünü (askerlik işlemleri, af, yatay/dikey geçiş işlemleri, vs), eğitim kurumlarıyla her türlü işlemleri ve üniversite bünyesinde öğrencilerle ilgili her türlü kararın dosyalanıp arşivlenmesini yürütür.
ÖĞRENCİ İŞLERİ BÜROSU
Uludağ Üniversitesi
İİBF Öğrenci İşleri Bürosu
Görükle Kampüsü/BURSA
Tel: +90 224 294 10 21
Faks: +90 224 294 11 99
E-mail: iibfogis@uludag.edu.tr
BÖLÜMLER |
İLGİLİ |
TELEFON |
ÖĞRENCİ İŞLERİ SORUMLUSU | Yücel GÖKBAK |
294 10 21 |
İKTİSAT | Şengül SEVİNÇ |
294 11 79 |
MALİYE | Melis KAVUŞMUŞ |
294 10 22 |
ÇAL. EKO. END. İLŞK. | Deniz AMBAR |
294 10 28 |
İŞLETME (Örgün) | Nesime BÜYÜK |
294 07 30 |
İŞLETME (2.Eğitim) | Nesime BÜYÜK |
294 07 30 |
KAMU YÖNETİMİ (Örgün) | Esra ARIKAN KANDEMİR |
294 10 23 |
KAMU YÖNETİMİ (2.Eğitim) | Esra ARIKAN KANDEMİR |
294 10 23 |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER | Sevim KUŞELİ |
294 07 37 |
EKONOMETRİ | Esra ARIKAN KANDEMİR |
294 10 23 |
DİPLOMA ODASI | Şenol ÜSTÜNEL |
294 10 32 |
A BLOK ÖĞR. DANIŞMA BANKOSU | Ali ER |
294 10 44 |
GEÇİCİ MEZUNİYET BELGESİ İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1. T.C. KİMLİK NUMARASINI İÇEREN NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ Evlilik nedeniyle soyadı değişen öğrenciler (EVLİLİK CÜZDANINI ) , Mahkeme Kararı ile Nüfus Cüzdan Bilgilerinde değişiklik olan öğrenciler (MAHKEME KARARINI) getireceklerdir.
2. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ MERKEZ KÜTÜPHANESİ’ NDEN ALINACAK İLİŞİK KESME YAZISI
3. BİLGİ EDİNME FORMU(Öğrenci İşleri Danışma Bankolarından Alınacak)
GEÇİCİ MEZUNİYET BELGELESİNİ KAYBEDEN ÖĞRENCİLERİN YAPACAĞI İŞLEMLER
Geçici Mezuniyet Belgesini kaybeden mezun öğrencilerimizin gazeteye verecekleri kayıp ilanı ile birlikte şahsen veya Noter vekaletnamesi verdikleri kişi tarafından Öğrenci İşleri Danışma Bankolarına Müracaatından 1 gün sonra Öğrenci İşleri bürosundan teslim alınacaktır.
DİPLOMASINI KAYBEDEN ÖĞRENCİLERİN YAPACAĞI İŞLEMLER
Diplomasını kaybeden mezun öğrencilerimiz Ulusal gazeteye verecekleri ilanı ve Halk Bankası Uludağ Üniversitesi şubesine 100 TL yatırdıklarına dair dekontla birlikte Öğrenci İşleri Danışma Bankolarında dolduracakları formlarla müracaat ederler. Yeni diplomaları 1 ay içinde çıkarılır.
KENDİ İSTEĞİ İLE KAYIT ALMA İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
Kendi isteği ile kaydını almak isteyen öğrencilerimize Lise Diplomalarının verilebilmesi için aşağıda yazılı işlemlerin yapılması gerekmektedir. Dilekçe verildikten 1 gün sonra Lise Diploması hazırlanarak Öğrenci işleri Bürosu’ndan teslim alınacaktır.
1. BİLGİ EDİNME FORMU (Öğrenci İşleri Danışma Bankolarından Alınacak)
2. ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ MERKEZ KÜTÜPHANESİ’ NDEN ALINACAK İLİŞİK KESME YAZISI
ÖĞRENCİ BELGESİ-ASKERLİK TECİL BELGESİ (EK-C2)
Öğrenci Belgesi/Askerli Tecil Belgesi (EK-C2) almak isteyen öğrenciler, Diploma Bürosuna Öğrenci Kimlik Kartları ile başvuruda bulunarak aynı anda belgeyi alabilirler. Yabancı Uyruklu Öğrencilerimiz kendi ülkelerindeki askerlik tecil işlemleri ile ilgili yazıyı almak için Öğrenci İşleri Bürosu’na başvuruda bulunduktan sonra ertesi gün teslim alacaklardır.
EK-III (YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ BİLGİ FORMU)
İkametgah tezkerelerini uzatmak isteyen Yabancı Uyruklu öğrencilerimiz Öğrenci İşleri Danışma Bürosuna Öğrenci Kimlik Kartları ile başvuruda bulunduktan sonra ertesi gün aynı bürodan alacaklardır.
ŞİFRE İŞLEMLERİ
Şifresini unutan öğrencilerimizin Öğrenci İşleri Bürosuna başvurarak veya iibfogis@uludag.edu.tr adresine (Nüfus Cüzdanı bilgilerini) mail attıklarında E-mail adreslerine yeni şifre gönderilir.
STAJLAR İÇİN
İşyerlerinde gönüllü olarak staj yapmak isteyen öğrencilerimize 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu’nun 5.Maddesi çerçevesinde aşağıdaki kurallar dâhilinde staj yapma imkânı verilecektir.
1. Staj başvuruları 13 Haziran Cuma günü mesai saati bitimine kadar yapılacaktır.
2. Stajlar 1 Temmuz 2013 – 30 Eylül 2014 tarihleri arasında 30 gün süre ile yapılacaktır. Staj süresi işyerinin de kabulüne bağlı olarak 1 Temmuz – 31 Temmuz, 1 Ağustos – 31 Ağustos, 1 Eylül – 30 Eylül tarihleri arasında yapılacaktır.
3. Staj için 4. ve 6. Yarıyıl öğrencileri ile 2013-2014 Eğitim-Öğretim Yılı sonunda mezuniyeti söz konusu olmayan 8.Yarıyıl öğrencileri başvurabilecektir.
4. Staj yeri bulamayan öğrencilerin başvurusu alınarak Dekanlığın sağlamış olduğu staj yerleri, öğrencilerin başarı sıralamasına göre değerlendirilerek dağıtılacaktır.
5. Başvuran sayısının çok olması halinde U.Ü.İ.İ.B. Fakültesi Staj Yönergesi’nde belirtilen kurallara göre sıralama yapılacaktır.
Not: Staj Başvuru Formları, A Blok Staj Bürosu’ndan alınıp, gerekli yerler doldurulduktan sonra tekrar aynı yere teslim edilecektir.
NOT : FAKÜLTEMİZ TARAFINDAN DÜZENLENEREK ÖĞRENCİLERE VERİLEN BELGELERDEN HERHANGİ BİR ÜCRET ALINMAMAKTADIR
ÖZEL DURUMLARDA YATAY GEÇİŞ (21 Eylül 2013 – 28772 RG)
2013-2014 eğitim-öğretim döneminden önce Suriye ve Mısır’da önlisans, lisans ve lisansüstü (Tıpta
Uzmanlık ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık programları hariç) düzeyde eğitime başlayan Türk vatandaşı,
bu ülkelerin vatandaşı ile bu ülkelerdeki yabancı uyruklu öğrencilerin ülkemizdeki yükseköğretim
kurumlarına yatay geçiş işlemlerinde;
1) Şiddet olayları ve insani kriz nedeniyle eğitim öğretimin sürdürülemez olduğu Yükseköğretim
Kurulu tarafından tespit edilen ülkelerde öğrenim gören öğrenciler Türkiye’deki yükseköğretim
kurumlarına yatay geçiş başvurusu yapabilirler.
2) Öğrenciler yatay geçiş için gerekli tüm belgelere sahip olması durumunda birinci sınıfa ve son sınıf
dahil yatay geçiş yapabilirler.
3) Öğrencilerin başvurduğu bölümün ilgili yılındaki ÖSYS kontenjanının %10’unu geçmemek üzere
yatay geçiş başvuruları değerlendirilir.
4) Yatay geçiş için istenen belgelere sahip olmayan öğrenciler Gaziantep, Kilis 7 Aralık, Harran
(Şanlıurfa), Mustafa Kemal (Hatay), Osmaniye Korkut Ata, Çukurova, Mersin Üniversitelerinde özel
öğrenci olarak ders alabilirler, belgelerini sağlayanlar yatay geçiş hakkından yararlanabilirler.
5) Özel Durumlara ilişkin yatay geçiş başvurularında başvuru formuna aşağıdaki belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
a. Onaylı Öğrenci Belgesi Aslı,
b. TC Kimlik/Pasaport Fotokopisi
c. Lise Diploması onaylı örneği veya aslı
d. Ara Sınıfa Yapılacak Başvurularda Not Durum Çizelgesi (Transkript): Başvuran öğrencininayrılacağı kurumdan alacağı, öğrenim gördüğü dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren resmi belgenin aslı ile birlikte ders içeriklerini gösteren onaylı belge.
e. Yabancı Dil Hazırlık sınıfında öğrenim görmüş öğrencilerin Yabancı Dil Hazırlık Belgesininonaylı fotokopisi veya eşdeğer sınav sonuç belgesi.
f. Disiplin cezası almadığını gösterir belge.